Stichting N.O.O.K
onder auspiciën van de N.P.O

Aanmeldingen

NIEUWE AANMELDINGEN

Onderstaande liefhebber(s) heeft of hebben zich aangemeld als aspirant aangeslotene(n).

Nieuwe aanmeldingen:
Naam:
Adres:
Woonplaats: E-mail:

De nieuw aangeslotene moet:

• De gedragsregels van de Stichting N.O.O.K. onderschrijven.
  • mag Stg. N.O.O.K. en aangeslotenen bij Stg. N.O.O.K. niet in diskrediet brengen.

Procedure:

• Bestuur toetst vooraf op bovenstaande criteria van de nieuw aangemelde aangeslotene.
  • Vervolgens wordt de aanmelding in het duivenblad Het Spoor der Kampioenen en bij de NPO op de hoogte gepubliceerd
  • Indien binnen 14 dagen na publicatiedatum er geen reactie(s) is of zijn binnengekomen dan is nieuw aangeslotene aangenomen.

Bij klachten zal bestuur een beslissing nemen inzake aanname. Dit kan uitsluitend schriftelijk bij L. Snel, K. Atatürkstraat 94, 3573 PB Utrecht binnen 14 dagen na publicatiedatum. Bezwaarschriften worden zeer vertrouwelijk behandeld.

Het is prettig dat meerdere liefhebbers zich geroepen voelen om aangeslotene van N.O.O.K. te worden. Het logo staat voor vertrouwen en dat is voor de kopers van duiven een zekerheid die ze aanspreekt, zowel nationaal als internationaal. Het hoeft daarbij niet uitsluitend om grote bedragen te gaan. Wie meer wil weten over N.O.O.K. kan bellen met Roel den Dulk, tel. mobiel: 06-12151318